Saksbehandling og veiledning

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

hva forsøkte du å finne?


Når du søker tjenester i kommunen, eller har noe du lurer på i forhold til tjenestene kommunen yter, har alle ansatte plikt til å gi råd og veiledning i forhold til ditt behov.

Dersom den enkelte ikke kan svare deg, vil du bli henvist til riktig instans/ person. Du har krav på råd og veiledning slik at du best mulig kan fremme din sak for kommunen.

Saksbehandling av helse-, pleie- og omsorgstjenester gjøres i henhold til gjeldene lovverk. Du må selv fremme en søknad til kommune om tjenester, så vil du bli kontaktet innen kort tid for videre oppfølgning og informasjon om saksgang. Saksbehandlingstiden skal normalt ikke være lengre enn en måned. Hvis det haster vil det gå raskere.

For mer informasjon eller om du ønsker å søke på en tjeneste kontakt Tildelingsenheten.

Ullensaker kommune, Tildelingsenheten

Postboks 470, 2051 Jessheim

Tlf: 66 10 80 00 Telefaks: 66 10 84 01

epost: postmottak@ullensaker.kommune.no 

Søknadsskjema


Publisert: 07.02.2017 20:29:20
Sist endret: 07.02.2017 20:29