Program - Lokal Kulturuke 2020

lokal kulturuke forsideLokal Kulturuke arrangeres fra fredag 6. mars - søndag 15. mars

Kulturuka arrangeres for 18. gang - for og med det lokale kulturlivet!

Program for Lokal kulturuke 2020

NB! Alle arrangement i Lokal kulturuke avlyses fremover pga. situasjonen med koronaviruset.

En Kulturuke – for og med alle

Ullensaker er en hurtig voksende kommune og Lokal kulturuke gir en enestående mulighet for det lokale kulturlivet til å vise seg frem og for nye og «gamle» innbyggere til å se og prøve ut hva Ullensakers kulturliv har å tilby. Og igjen så spenner kulturuka bredt. Årets program favner alle innbyggerne våre, fra de aller yngste til de eldste.

Det er alt fra lesestund og sang for de aller minste til minispeiderleir, perleverksted, DJ-kurs til konserter, allsang, fullmånetur med bål, hyggekvelder på bo- og aktivitetssentrene til spennende og interessante kåserier og foredrag om både Luftforsvarets historie fortalt gjennom 75 gjenstander, sunn mat fra levende jord, dødsriter gjennom tidene, historiske glimt fra fredsdagene 1945, m.m.

Offisiell åpning av Kulturuka & utstillingsåpning

Lørdag 7. mars kl. 1400 blir det offisiell åpning av kulturuka i Galleri Jessheim med utdeling av kommunens kulturpris, kulturvernpris og stipend til unge lovende utøvere. I tillegg blir det offisielle åpningen av maleklubbens kunstutstilling.

Spørsmål?

Kulturkontoret v/ Kathrine Øynebråten ko@ullensaker.kommune.no / tlf. 66 10 81 94

Publisert: 24.02.2020 06:50:00
Sist endret: 12.03.2020 10:20