Forskrift om åpningstider for serveringssteder og salgs- og skjenkesteder for alkoholholdig drikk, Ullensaker kommune, Akershus

Ullensaker kommune har lagt ut på høring Forslag til endring av forskrifter om åpningstider for serveringssteder og salgs- og skjenkesteder for alkoholholdig drikk, Ullensaker kommune, Akershus.
Endringen knytter seg til hvorvidt det bør være tillatt å servere mat døgnet rundt, også for serveringsteder lokalisert til boligområder. For tiden kan det ikke serveres mat og drikke fra serveringssteder i boligområder mellom kl. 03.00 og 06.00.

Gjeldende forskrift kan leses på Forskrifter om åpningstider for serveringssteder og salgs- og skjenketider for alkoholholdig drikk, Ullensaker kommune, Akershus - Lovdata

Alle kan gi høringsuttalelser.

Eventuelle uttalelser til endringen av forskriften merkes med referansenummer 23/9870 og sendes til postmottak@ullensaker.kommune.no

• Høringsfrist: 19. april 2024.

Høringsdokumentene finner du her, 24/2839 - Høring – Endring av forskrifter om åpningstider for serveringssteder og salgs- og skjenkesteder for alkoholholdig drikk, Ullensaker kommune, Akershus eller via vår forside under valget Høringer.

Innsendte uttalelser vil bli publisert i kommunens postliste.

Innsendte uttalelser vil bli publisert i kommunens postliste, men ikke bli besvart enkeltvis. Høringsinnspillene vil bli vurdert og kommentert samlet i saksframlegget ved sluttbehandling av endringsforskriften.

Spørsmål angående forslag til endring av forskriften kan rettes til saksbehandler Sissel-Beate Wiik

Publisert: 04.04.2024 16:42
Sist endret: 05.04.2024 08:20