Hva kan du få hjelp til?

I avdeling rus og avhengighet er vi opptatt av at alle har iboende ressurser, og at det finnes håp for en bedre hverdag.

• Vi kan støtte deg med å ta tak i din avhengighet.
  • Vi kan bistå deg med å ta kontakt med andre tjenester eller henvise deg til behandling om du trenger det.
  • Er du motivert for å delta i en gruppe? Da kan vi tilby deltakelse i:
    • Spillmestringsgruppe for deg som ønsker en endring.
    • Mestringsgruppe for deg som strever med mat og følelser.
    • Ettervernsgruppe for deg som har avsluttet en avhengighet.
    • Motivasjonsgruppe for deg som er usikker på om du vil ta tak i avhengigheten din.
    • Selvhjelpsgrupper for deg som har avsluttet en avhengighet, eller som er pårørende.
  • Vi tilbyr hasjavvenningsprogrammet (HAP), som er et 8 ukers behandlingsprogram for deg som ønsker å slutte med hasj.
  • Vi tilbyr møter hvor du inviterer med de som er viktig for deg (nettverksmøte).

Vi er på jobb hverdager fra kl. 08:00 til kl. 15:30. På torsdager jobber noen av oss fra kl.14:00 til kl. 21:30.

Publisert: 29.10.2020 10:06
Sist endret: 16.01.2024 12:29