Hittil har vaksinasjonsteamet i kommunen satt vaksiner på over 28 000 personer. Nå pakkes riggen ved The Qube ned og vaksineringen flytter til Rådhusevegen 4 rett ved rådhuset.

- Kapasiteten i Rådhusvegen 4 er god nok til å fortsette vaksineringen av de som skal ha dose 2, og for de som ønsker å ta første dose framover, sier kommuneoverlege Terje Sagen

Vaksinasjonen i Ullensaker har gått raskere enn forventet. Vaksineringsgraden for innbyggere over 18 år er 87 %.

- Jeg oppfordre de som ennå ikke har tatt vaksine om å kontakte vaksinasjonsteamet for å booke time. Vi har ledige doser fremover, sier kommuneoverlege Terje Sagen

Innbyggere som skal vaksineres kan benytte parkeringsplassen utenfor, eller annen sentrumsparkering og følger gjeldende skilting der de parkerer.

Koronavaksine

Publisert: 17.09.2021 11:16