Da kan du booke time online nå eller ringe vaksinasjonstelefonen på 404 02 131. Book time

Ullensaker har 1000 ledige Pfizer-doser som kan settes de nærmeste dagene. Du kan booke time til din dose denne uken eller i ukedagene hele neste uke. Siste mulighet er tirsdag 5.oktober.

- Det er fortsatt en andel av Ullensakers befolkning som ikke har tatt koronavaksine. Det kan være ulike grunner til at noen enda ikke har booket sin time. Dette er en gylden mulighet for de det gjelder å få vaksinen de nærmeste dagene. Jeg oppfordrer alle innbyggere som ikke har tatt koronavaksine enda om å gjøre dette nå, sier ordfører Eyvind J. Schumacher.

Vaksinedosene som er ledige settes i rådhusvegen 4. Dersom ikke timene er booket av Ullensakers innbyggere inne fredag 24. september vil vaksinasjonsteamet i Ullensaker tilby dosene til innbyggere i nabokommuner.

Koronavaksine (ullensaker.kommune.no)

Publisert: 21.09.2021 15:59